Det enda i livet man ångrar är de chanser man inte tagit!

Nemen Hallå!


Länge sedan sist! Är ingen riktig bloggmänniska tror jag! Uppdateringarna blir på hemsidan

www.yrrah.dinstudio.se Ist! Alldeles precis uppdaterad....både med bilder och annat!
Men måste ju försöka mig på här också nu när jag skaffat den :/

Problem problem.....vi möter dem överallt vi går!
Så är det och dessvärre går det inte att göra ett skvatt åt de! Jobbigt när hemska tankar etsar sig fast och vägrar släppa taget..... Man mår inte bra av det!

Skulle ha städat här hemma idag....har hunnit med litegran...men mkt annat man vill försöka hinna med under lediga dagar också! Ska snart ta mig ut på en promenad med hunden! Härligt väder ute och aldrig fel med lite frisk luft!
Jaha...och tror ni man ringt sjukstugan ang. handleden då!? Öh....Nej...! Inte...Man e bra seg ibland!
Ja...imorgon då.... Då har jag det jag gör...
Skotta, damsuga, torka golv...och MKT mer!

Nehe....nu ringer det här....bäst att skynda sig att svara....kanske något rolig typ :)
Hade bra hörni så ses och hörs vi!

(är gåtan tuff!? ingen som gissat ännu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0