Förväntansfull!

Imorgon ska jag äntligen in och få se underverket - inte alls samma sak att se dem på bild....korten gör dem inte rättvisa! Alltid så mycket sötare och goare i verkligheten! (pratar naturligtvis om min lilla systerdotter Elsa! - Den söta lilla guldklimpen!)
Och självklart för att gatulera Maja förstås! Stora Tjejen nu! Tänka Sig - de blev födelsedag på samma dag för rubinerna! :)

Äntligen är "minaegenhemmagjorajulklappar" klara.....De blev Outstanding....*asg*
Får bara hoppas att de som ska få dem tycker likaså!

Jobbat idag - FULL RULLE - Men sketans skoj! Sitter man inte stilla och degar....utan man håller ångan oppe!
Och det bästa av Allt är att man somnar - PÅENGÅNG - på kvällen!  -  Bra´re!

Funderade på att lägga mig och sätta igång (Sätta igång....inte sätta på....) en film - kände för något roligt! Men fick höra av Micke att det inte var någon idé....jag skulle ändå somna (vilket jag oftast gör....så jävla tölig jag....) Beror varken på sällskapet eller filmen....bara det att jag kopplar av så bra framför "the televisioné!" *skratt*
För En´den Karl skulle man ju kunna sitta ihop med för Evigt ;) *blinkblink*

Ska försöka smita iväg en snabb SNABB sväng imorgon och in på självaste Djurboa! Harrys julklappar måste infinna sig på Julafton - Även dagen innan :) !!! Så Pass på! Han é bortskämd en´dan Harry!
Som sagt - FINNS EN liten RISK ATT DET BLIR EN HEL DEL!!!
Men han e ju för go så Det är självklart han ska ha MÅNGA Julklappar!

                      image52

Ne....Hörni....Nu tror jag att det är bäst att förflytta skallen mot kudden ist....Trött - ROLIG dag imorgon - men ganska lång....så bäst att sova ut!

Hade Göttans Hörni! Má Råkes!
//Eleonore 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0