Goddag - GodKväll....!

Pålsteken sitter där han ska - på SKON!!! :)

Sitter och laddar hem lite nya skivor - Har hittat en nya favorit i musikvärlden! - måste ha något nytt att lyssna på under vägen uppöver! Något att sitta och sjunga med i med min otroligt vackra stämma.... Bär av till Övik IMORRON! Tänkte åka idag....Men visste att jag INTE skulle komma iväg under förmiddagen så...Och skidåkningen (sprinten) började vid två....så ja....räkna ut et själv! Man blev kvar hemma... Dessvärre gick det inte speciellt bra för svenskarna....men vänta bara....snart så....
Sedan så tyckte jag att det var onödigt att åka när det blivit mörkt och tar därför och drar iväg imorgonbitti istället, det är ljust och man ser inte vad man inbillar sig att egentligen tänka och höra och tror att man ser/hör när det är mörkt! Förstå vad otroligt mörkrädd man kan vara.....hemskt egentligen...Jag är OTROLIGT mörkrädd...till och med när jag sitter i bilen.....helt konstigt sjukt....Jaha....ja...därför iaf som jag åker imorgon...Fina fisken! Bla....bla...bla...!

Jaha....nu ska man ladda upp inför ännu ett Nytt År! Fantastiskt!!! Undrar vad mitt nyårslöfte blir....inténáning!
Har iaf bestämt mig för att iår ska de banne mig bli en tatuering! Nu ska jag sluta vara så j*vla feg!
Det som inte dödar det härdar...säger man inte så! Man kanske är mer hårdhudad än man tror! ?!?


Ja....man lär ju inte sitta vid dumburken under morgondagen så tar därför tillfället i akt att

Önska Er

image67

ett riktigt
Gott Nytt År!


Nej hörni.....nu ska jag packa allt så jag bara kan göra iordning mig själv imorgonbitti och sticka så snart det går!
Men jag hittar säkert på något som jag bara MÅSTE göra innan.....så vi får väl se när man kommer fram i självaste staden!

Ja....så jävla rolig var jag inte idag....får bli en annan dag....imorron kanske! JajeMEN!!!

Sköt Er och Hade Så Gott imorgon!
//Eleonore




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0