Hej Hopp!

Nu är man i Ås då.... så fint det är!
Var in en snabb sväng på stan, hann med att äta....det viktigaste :) och så hann jag köpa mig lite pyssel för att göra mig några egna julkort! Må ju ta och skicka iväg dem snart! Innan den 16:e säger man!

Sedan har vi varit på en väldigt spännande promenad jag och Harry! Hittade ett skoterspår som vi följde in i skogen...och när det tog slut så fortsatte vi en upptrampad stig som bara gick ännu längre in i....men när vi hade varit ute ett bra tag och promenerat så kände jag att det lär ta ett bra tag att gå runt (eftersom att vi gick bara längre och längre ifrån själva utgångspunkten) och det hade nästan blivit mörkt så tog vi och vände och gick hela vägen tillbaka! Men där lär vi ta en sväng imorgon också....Harry kutade ju för fullt och tyckte det var riktigt roligt, så det blir till att börja tidigare så man hinner runt! Mysigt var det och några kort blev det!

Jahaja....nej....ingen inspiration att skriva idag tror jag....Ska lägga mig framför tvn jag också! Så det blir God Natt och Hej Då!

Micke - Jag Älskar Dig!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig min Eleonore

2007-12-11 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0