Huvva!!!

Är det något jag verkligen inte gillar så är det räkningar.....tycker man träffar på dem överallt! Fy fanken....och är man måttligt förkyld och jävulusiskt ont i huvudet...feber....då är det jävligt jobbig att sitta och betala in dem....se hur pengarna rinner ur fingrarna på en!
Men sånt e livet! Bara att bita ihop och le :)

Annars....ja....jävulskt förkyld....Ont i hela kroppen....och för att inte tala om kNoppen! Orkar inte hänga med i något....nu e man tacksam att reta.....går igång på vartenda litet pip....inte lätt att bo tillsammans med mig när jag har feber :/ Nej....ska försöka få i mig någon typ av middag och sedan blir det vitlöksvatten, honungvatten, hostmedicin, halstabletter......ja...rubb och stubb!!! Inte roligt att vara förkyld till Jul heller....Och på toppen av allt så jobbar man!!! Snörvla sig fram....MEN då är det bra att man gillar det man jobbar med! Roligt att vara kreativ med färg och form! Se hur man kan glädja andra så mycket med så litet!
                                              Så...            image49på Er! :)

Jaha, MEN det bästa av Allt är att jag fått tag i mina röda stickisar!!!! Förstår ni vilken lättnad! Har som tradition varje Jul, började för något år sedan, utan att tänka på det, men roligt har det blivit! Måste alltid ha något rött på mig på Julafton! Ifjol var det en röd slips! Året innan en röd kofta!....bla,bla,bla....
                                              
                     Och IÅR - Blir det inget mindre är ett par knallröda stickisockor!

                                        image48
En Dam på byn som räddade min Jul iår! Tänk vad snälla Människor det finns!  Tack till Dig!

Ja....men något mer har jag nog inte att förtälja idag.....det var nog allt............Nu ska jag äta!

Over and Out!
/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0