Pynt och pepparkakor!

Jajemen! Nu e de klart! Hit med julen bara!
Riktiga julkänslan har inte rikigt infunnit sig....men blev lite bättre när jag tog mig i kragen och tog fram några ljusstakar och bakade ett par pepparkakor som vi nu (syster och jag) ska smaska upp tillsammans med en varm kopp choklad! Jojo! Inte helt fel de heller!

Märkte genast vilken effekt det har på en (det härliga mysiga skenet från ljusstakarna och alla varma färger)....man blir genast mycket lugnare och på gott humör!

Ikväll blir det till att packa bagen....drar till Ö-sund imorn-Jag och Harry!- vila upp oss och hälsa på systeryster där!

Må försöka komma på en julklapp till karln här hemma också....f*n så jobbigt när man inte har en aning om vad man ska ge! Men något ska det bli! Och BRA!!! :)

Jaha....chokladen e varm och pepparkakorna väntar!

HaDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0