Tröött så in i bomben....!

Nu har man suttit och knopat och pysslat ihop några kort här....Trött som en gnu, har feber och ont i halsen....riktigt synd om mig nu....
Jahaja, imorgon ska man till frisören.....spännande att se vad man kommer hem som imorgon, förbannat sugen på att klippa av mig allt igen....MEN ska försöka spara....Så skönt att ha det kort och flurigt.....precis som jag....flurig och tillrufsat virrig....
Sedan hoppas jag ju på att bebisen tar och kikar fram någon gång....! En seg liten skit :)

Annars så....ja...ska sätta mig och titta på en film nu, tog och hyrde mig en komedi - kände att jag behövde få skratta lite - få bort halsontet...(halsontet...hmm....)
Har iaf laddat upp med tre olika sorters drickor.... Ingen som lyckas packa på sig så mycket disk som jag....och speciellt när man står och lagar mat......hemskt att plocka undan efter mig....men jävligt god mat blir det image29
Ja...iaf.....Jävligt duktig på att (svära) prata bort mig själv också.....
1. varmt te 
2. kall cafe latte
och en
3. zeunerts julmust (ingen som klår den) Och den som vart lagrad två år är den som bäst....! Testa själv!

Så ha en trevlig Fredagskväll på Er!
Det ska jag ha! :)

Hade Göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0