Varför....

Gör man allt så mkt svårare än vad det egentligen är!? Ja...man blir inte klokare av att fundera så lika bra att ge opp!

Nu är det snart sängen som hägrar....ska bli förbannat skönt att lägga sig....trött som en gnu...sover som sagt väldigt dåligt nu de kvällar som Harry varit spritt språngade galen....Han e ju inte frisk på en prick....MEN det bästa av Allt....HAN ÄR MIN! :)
Man kan ju faktiskt inte vara arg någon överdrivet längre stund när han kommer och lägger huvudet på soffkanten, puttar på en så man ska klappa på honom....sedan så tittar han så fint på en med sina otroligt fina hundögon och vill att man ska göra plats åt honom också där bredvid....Så hoppar han upp och lägger sig nära och bara myser!

Jaha....och snart blir man då moster igen....jodå....tråkigt bara att jag hade fel....slog vad jag och karl här vilken dag de skulle bli...jag förlorade....min gissning har redan gått ut....så otippat....öhh...nej...Men snart blir det OCH gissa om att det komma bli en söt bebis!!! :)

Tränat ikväll....lätta, lätta vikter...men träningsvärken lär väl komma som ett brev med posten imorgon....var ett tag sedan nu....fasiken...måste börja få igång kroppen igen....pösig som en j*vla säck med potatis.... MEN....inget fel med en säck potatis heller....eller!? Kan vara fasiken så go *skratt*

jaha, det blev lite...och lite mer än vad jag trodde jag skulle få ner ikväll....

Ni får hade så länge så ses man!
/Eleonore

Trevlig andra advent föresten......    (Titta sicken söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0