Vill Köpa! PERFEKT!!!

Har hittat huset!!! Dessvärre är det inte det timmerhus jag lagt in bilder på! Det får jag väl önska mig när jag blir stor!
Men nu har jag hittat huset med perfekt gård, lagomt stort, fint och fräscht invändigt, garage, PERFEKT HAVSUTSIKT....jajemensan!!!....och inte allt för dyrt! Om det ändå vore nu man skulle flytta! Känns lite halvknepigt att köpa ett hus innan *skratt*...inget man kanske gör i första taget....OCH å MEN jag tror såhär ....att det har hela tiden dykit upp nya "favorit" hus och kommer säkerligen att göra det även efter detta - (detta komma ryka på direkten)...! :(
Jag få sjå mig lite och fortsätta drömma ett tag till!
MEN det var SÅ FINT!!!!

Nej nu ska jag sätta mig och äta och hänga läpp ett tag :(
(Upp som en sol och ner som en pannkaka)
Precis så det känns!!!
Men maten blir God! :)

Hade bra Allesammans!
Kanske får till ännu ett leg innan kvällens slut! Sköt Er!
/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0