ÅHHHH!!!!!

Hade precis skrivit klart mitt LÅÅÅÅÅNGA inlägg!..........Och så....försvann det!
Jaja....
Hej Hej!
Det var ett tag sedan sist, varit tomt i bollen. (ja....det är inte det jämt ska ni veta....även om vissa kan tyckas tro det)Men nu är det helg efter en hård veckas arbete :) Alltid skönt att få skämma bort sig själv :)
Nej, men skönt är det, tror jag har en förkylning som ligger och gror långt inne i kroppen! Karln här i huset har ju varit lite krasslig så nu är det väl min tur...

Men ska inte klaga, kvällen har ju blivit helt suverän! Såg ni sista idolveckofinalen!? Båda brudarna gick vidare och det var HELT RÄTT!!!! Sa förut att jag skulle bojkotta skiten denna vecka, men när jag hörde att favoriten skulle sjunga en favoritlåt så kunde jag ju bara inte låta bli! Och vad tror ni inte om att det lät helt HELT fantastiskt! Hon får en att rysa ända in i..........ja........  Och rolig är hon också!

Jaha, vad ska jag skriva mer! Har precis laddat hem några nya julskivor! Måste ju fixa stämningen här hemma också! Julen är ju bara SÅ mysig! Man sitter ju bara och njuter av alla fina låtar, god mat och trevligt sällskap! ;)

jaha ni....måste ju börja få till lite mer intressanta blogginlägg! Har inte bara kommit på min grej!? Men har faktiskt en gåta till Er (min trogna läsare *skratt*) Börja visa Er för sjutton Gubbar!
Hört denna och tycker den är en riktigt bra "hjärngympatimme"!

En karl går in i en järnhandel och kikar! Inne i affären finns en stor låda med massvis av prylar. Varje grej i lådan kostar 10:- st.
Karln plockar på sig det han ska ha och går vidare till kassan....
Karln har köpt 100 till sig själv och det kalaset gick på 30:- Och när de ändå var så pass billigt så tog han och köpte 98 till grannen och detta gick på 20:-
Så NU är frågan! VAD köpte denna lilla gubbe!?

Sug på den ni och svara gärna!

Nej vet ni vad!
Nu ska denna lilla damen ta och sätta sig vid tvn med en kopp glögg en liten stund till innan sängen säger Hej.
Hade Bra Ni!
/Eleonore



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0