Eleonore heter jag!

Namn - Som ovan ... Eleonore Sahlin
Bor - I ett hus i Håsjö, har mellanlandat här innan flytten uppöver!
Ålder - 21
Hårfärg - ändras ofta....just nu ljust brunt...men tror det blir något annat te jul! :) Roligt!
Ögonfärg - blå
Klädstil - Sportiga looken
Längd - 1.63
Personlighet - Omtänksam
Civilstatus - Förlovad
Stjärntecken - Kräfta
Hur många jackor har du - räknat dem till 28 och använder dem alla....En riktig liten märkesfjant....
Bland det bästa du vet - TESTA och få KÖPA en ny jacka!
Köpte senast - TVÅ par skor idag! Varav ett var ett par nya powerboots eftersom dom andra gått av på mitten.
Hur var du som barn - Rund, go och glad, sjöng mycket.....nu också...men tror faktiskt de låter hemskt :)
Hur många timmar sover du under en natt - ja....runt 7-8 kanske, mera om jag somnat i soffan under kvällen vilket jag ofta brukar göra.
När grät du senast - Det är med jämna mellanrum de. Bara bra att rensa tårkanalerna.
Är det okej med vita lögner - Nja....då ska dom vara vita som snö!
Vad är viktigast hos din partner - Ärlighet
Hur ofta lagar du mat - Oftast jämt förr...men nu har karln bestämt att vissa rätter är hans att göra!
Hur svarar du i telefonen - Eleonore, varesej de e på hemtelen eller mobilen.
Värsta känslan - Att inte känna sig behövd
Favoriter på Tvn - Room Service, Leilas mat - Älskar matlagningsprogram - Licens to grill är en en toppfavorit.
Vad samlar du på - Kockböcker, recept....
Intressen - Hundar, träning, inredning, matlagning....köpa nya jackor :)
Är du vidskeplig - Ibland
Vilket djur skulle du vilja vara - En katt
Fobier - spindlar, ormar små kryp....you name it.....Konstigt...har träffat på de allihopa ute i orienterarskogen, och märker dem inte...men träffar jag på dem annars.....huvva...
Har du någon dold talang - Då är den j*vligt dold :)
Säger ofta - Imorron
Favorit Hockey lag - MODO
Vem kramar du helst - Min Älskade karl Micke - Jag Älskar Dig  Mer Än Något!
Vad skulle du ändra på i ditt liv om du fick ändra på vad du ville - Jag skulle börja tänka mer på mig själv
Vilka personer beundrar du mest - Min mamma och pappa
Mest spelade låten just nu - Apologize, med Timbaland - Helt klart, en härlig låt!!!
En av de Bättre Skådespelarna - Robert De Niro , Snyggast är Jonny Depp! :)
Vad vill du bli som vuxen - En härlig Människa.
Vad vill du jobba med då - Idrottsvetare....det som ligger högst upp på listan idag!
Vilken egenskap vill du helst se hos andra - Ärlighet och GLÄDJE!
Vilka får dig att blir glad - Hunden Harry och Sambon Micke

Hade bra hörni!
Avslutar med en bild på Min lilla Råtta :)



Hade Göttans
/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0