Herre Jissenes!

Idag har varit en jobbig dag! Mycket jobb och en trött och sliten Eleonore går tyvärr inte ihop!
Men har äntligen fått min kvällpromenad med min lillkille! Otroligt härligt väder att vara ute i ikväll!
Som tur var så hade karln märkt att man inte var i bästa balans när man kom hem och hade varit snäll och lagat middag! Så skönt att slippa det när man inte alls är på humör.
Irriterad också över att jag missade Bootcampen idag....Så typiskt att det var just en dag jag inte kunde vara med! Hade velat köra slut på kroppen totalt och börjat om på ny kula imorgon.... Jaja....Får hoppas att det blir lite pump imorgon, ska försöka lägg på lite mera igen, skulle vilja se lite resultat. Men handleden känns inte bra....en vridning åt fel håll och jag tappar allt jag håller i. Förstår inte problemet. Ska titta till den nästa vecka, när allt lugnat ner sig, något är det ju som inte står helt rätt till iaf.   .....................Men.....................
Imorron..... Man får ta det som det kommer. Med en nypa salt rättare sagt!

Något som lyste upp dagen lite var att mitt paket från la redoute kom idag.... några av de saker jag beställt.
Så roligt att skämma bort sig med ett litet nytt klädesplagg :)
En klänning som är helt sjukt snygg och en skjorta som inte alls går av för hackor låg där i paketet och väntade på mig :)
 - Min jul outfit.... saknas gör bara en vit balongskjorta under den snygga....och kanske ett par...grå leggings!? Lite mörkt....men sätter kanske dit en färgklick och köper mig ett par klarröda skor till! :) ?!
 - Men skjortan är inte helt fel den heller! Så Herre jissenes fin :)

.....och att MODO verkar ganska okej ikväll!

Nej...Vad tros....tror jag ska planka mig bort mot sängen snart...
....Ja...jag tror faktiskt jag ska ta och göra mig en varm kopp te med mkt honung i, förflytta mig mot sängen och slå upp en bok som man sedan gott och lugnt kan somna in till!

God Natt Hörni och Ha´de!
/Eleonore




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0