Min Önskelista!

Hejsan!
Snart jul och man måste skicka önskelistan till Tomten!
Jag vet iaf vad jag önskar mig detta år!

                                                                                           


Detta är min allra högsta önskan! Och att jag får bygga det på en fin sjötomt uppe i Örnsköldsvik! Vill att det ska bli vår NU!

Nej hörni! Ledig dag idag också och något måste ta och hända här hemma! Tvätten måste tvättas, disken måste diskas och dammet måste damsugas upp.....Och sist men inte minst.......SKITFINT väder.....såå.....tror att jag och Harry förflyttar oss ut och leker ute i snön! Tar massvis med kort och bara myser i den fina gnistrande kylan!
Tränar in några nya trick och tränar på vår inkallning som vi redan hunnit passa på att göra idag (Gick jätte bra).

Ha´de Göttans och Sköt OM Er :)
/Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0