Fördriva tiden med...

Ska strax ställa mig vid spisen! Är riktigt glad idag! Känns som att mycket håller på att ordna sig för mig....eller jag vet inte...men ja....känner mig gladare än på länge! Fast det är klart...problem finns alltid och de är inte alltid de trevligaste . . .  hmmm!

Ikväll blir det ett kortare löppass, ser faktiskt fram emot det också! Förstår inte alls vad som håller på att hända med mig :)
Nej, men det ska faktiskt bli skönt att ut! Har ni sett vädret idag! Helt j*vla suveränt! Man blir ju så glad att man nästan sprängs! Bränt riktigt härligt i ansiktet idag vill jag lova!

Jo, över till det jag skulle fördriva tiden med....

BLONDINTEST , får du över 60 så är du blond i själen!
                   
                    Jag som nämligen ska ta och överge brunettlivet nästa vecka och återgå till min blonda färg!
Testet snodde jag av Linda

DU VILL

( ) Bli känd
(X) Vara blond  (ja...roligt att variera sig lite!)
(X) Inte vara ensam
(X) Festa
( ) Vika ut dig i någon tidning
(X) Operera brösten eller läpparna
( ) Vara singel
( ) Vara med i tv
( ) Flytta hemifrån
( ) Bli modell

Summa: 4

DU HAR

( ) Blont hår
(X) Minst 4 olika parfymer
( ) Ramlat av en stol när den stått stilla
(X) Andvänt urringade linnen
( ) Däckat
(X) Spytt ofentligt
(X) Ramlat i en trappa
( ) Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans
( ) Kollat i en killes porrtidning -
( ) Gått runt med en t- shirt som det står "SLITZ" på
( ) Haft sex med flera samtidigt
(X) Gått med kortkort kjol eller shorts
(X) Strippat 
(X) Använt ord som du själv inte kan förklara
( ) Hånglat med mer än 3 pers på en kväll
(X) Haft rosa nagellack
( ) Fått IG på ett prov
(X) Skrattat tills någon har blivit irriterad
( ) Överdrivet mkt läppglans ibland
(X) Blivit utskälld av en lärare
( ) Rökt
(X) Stringtrosor
(X) Piercing i naveln
( ) Piercing i ansiktet
(X) Bedömt någon efter utseendet
(X) Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv..
( ) Varit med barn
( ) Gråtit för att få uppmärksamhet
(X) En liten hund
(X) Tappat bort väldigt mycket saker
( ) Sängkläder i siden
( ) Kollat på porrfilm
(X) Bitchslapat nån
( ) Mycket mascara
(X) Skolkat
( ) Varit otrogen
( ) löshår
(X) Brun-utan-sol
(X) Solat topless

Summa: 20

DU TYCKER OM ATT/BRUKAR

(X) Titta på folk
( ) Dansa vilt
( ) Vakna upp bredvid en främmande kille
(X) Kramas
(X) Sola
(X) Gå i mysbyxor
( ) Ha "stövlar" lr klackade skor
(X) Sminka dig
(X) Ta skumbad
( ) dricka alkohol
( ) Fixa med andras hår
( ) Sminka andra på skoj
(X) Shoppa
(X) Titta på snyftfilmer
(X) Bära färgen rosa
( ) Bära smycken
( ) Ha brunkräm eller Foundation
( ) Ha läppstift
( ) Knäppa "ego kort"
(X) Sova naken
( ) Säga "Blonda" saker
( ) Ha Lösanaglar
(X) Umgås med killar
( ) Vara olydig
(X) Få/ge massage
( ) Vara GALEN
(X) Skratta
(X) Sjunga med i låttexter
(X) Få/ge komplimanger
(X) Retas
( ) Slåss
( ) Tjafsa
(X) Skoja
( ) Göra manikyr/ pedikyr
(X) Göra som du vill
( ) Ha leggings
(X) Sitta vid datorn
( ) Ligga på beachen och glassa

Summa: 19

DU GILLAR

(X) Killar
( ) Skvallerblaskor
( ) Porrfilmer
( ) Att visa dig naken
( ) Att ragga
(X) Att träffa nytt folk
(X) Göra "spa" behandlingar
(X) Mys
(X) Helger
(X) kolla på tvserier

summa: 6

Summa 49 . . . Ja, jag vet inte...blond i själen verkar jag inte vara så...!
Ja, roligt roligt :)

Kommentarer
Postat av: emmelieee

har du en favoritkomiker, eller vrf inte flera? samtyck i min blogg :)

2008-04-22 @ 18:15:24
URL: http://emmsaan.webblogg.se
Postat av: R

Kul lista^^

2008-04-22 @ 18:20:25
URL: http://modified.blogg.se
Postat av: Jessica

Listor e kul!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-22 @ 18:22:12
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0