Idag tror jag att jag ska Baka!

Man sitter som fastkörd här hemma! Och varför inte! Bakade sist för....ja....har inte bakat sedan vi bodde i Gulldalen! Tragiskt! Det är ju som ganska mysigt och trevligt! image396Och för att inte tala om GOTT när det hela är klart!
Har bara inte bestämt mig riktigt ännu vad jag ska baka! Men det visar sig! Sedan blir det smarrigt värre ikväll. . .  Ska fritera lite kyckling, woka lite grönsaker och göra något Gott att få i magen!
Ja, idag ska kocken fram ur garderoben! :)

Nej...men innan....ska jag vila....fortfarande kraftlös efter förkylning och går på alvedon pga öronvärk fortfarande!

Men bilder på härligheten kommer kanske in senare idag....om det är något att visa förstås! :)

Hade så Gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0