Jxvligt leds!

Inget läger blev det pga en jXvla skit-förkylning!image391Feber, halsont och en hosta som river i bröstet för varje andetag jag tar!!!
Jag är lite smått halvdöd....Vilket visas ganska bra med hjälp av bilden här vid sidan om!
Nej usch och fy....så otroligt ledsen över att inte kunna få åka iväg! Hade sett fram emot att springa lite orientering och äntligen få komma på karta efter ett långt uppehåll...så blir det såhär... Jaja...nu har jag suttit uppe längre än jag egentligen orkar med..
Så det blir Tack & Hej för Mig och får se när jag återkommer...

Kommentarer
Postat av: victoria

Hejsan! Neej, va jobbigt! har du legat länge? jag fattar inte att de aldrig släpper.. krya på er jättemkt.
Ah, en sån.. den är bra har jag hört ;) jag beställde en brun w890i som förhoppningsvis kommer till veckan, nu dras jag med Dennis gamla som de är färg i högtalarna så jag hör inte så bra =) KRAM!

2008-04-03 @ 22:06:33
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0