Lite pics från Åre-fjällen!

Så jädra härligt det kan vara ibland att bara få åka iväg och ägna sig helt och hållet åt sig själv!
Tog ju som sagt och drog en sväng till Åre förra veckan, drog iväg på onsdagen och kom hem fredagkväll!
Skönt med lite minisemester sådär! :)

Och bilder har jag ju lovat...Så nu sitter jag iaf här, Takida i bakgrunden med Curly Sue (helt underbar låt).
                        
image442
Ja...man kan med all säkerthet säga att minitrippen var HELT suverän! Vädret toppen och för att inte tala om MATEN! Helt underbart!

Ja....äntligen kom bilderna in på plats....tog däremot hela kvällen, så fort jag ska göra något här på bloggen....då är det något som bara måste krångla...MEN - NU är det gjort! Titta och njut, det gör jag!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Åååh så härligt :)

2008-04-21 @ 23:14:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Godkväll.
Skulle ha behövt sova för längesedan, men men vad gör man inte, jo man sitter och väntar på att få se nya inlägg på din blogg. Den är verkligen underhållande. Ser ut som att vi hade riktigt trevligt, eller hur!
Vädret verkar ju lovande inför morgondagen också så vi åker nog upp till Ullådalen över dagen imorgon. Härligt härligt.
Nu kan jag äntligen gå och sova.
Godnatt och puss puss
/Big mama

2008-04-21 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0