Oj då!


Meddelande till SysterYster 
Halsontet går över! Inget som du behöver oroa dig över! :) Klart jag kan ta mitt pick och pack och hälsa på Er några dagar! Får se vad nästa vecka har att erbjuda! Kramar till Er alla! Pussa Busungarna från mig!

Ja...Nu är det kvällen och jag är trött! Ska bli skönt att slänga den smarta bollen på kudden och sova ut lite!
Precis druckit upp en GOD kopp med vitlöksvatten! Mmm....nja....men det funkar som smort!
Imorgon blir det lite ingefära för torrhostan! Sedan blir det en sväng åt båda hållen...
- paket att hämta ut....
- handla....
- Kanske hittar man ett par skor också :)

Återstår att se....nej....sängen nästa... Natti Natti på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0