Smarrigt!

image404Dagen började med frukost - enkel men god!


Hunnit med så mycket idag att jag vet inte vart jag ska börja!
Har precis nu kunnat sätta mig ner och vila! Varit full rulle!

*Dagens började med en HÄRLIG promenad!
*Handlat, handlat och åter handlat!
*Bakat (se bilder nedan) idag igen :)
*Lagat middag ( potatisgratäng, rostbiff och rödvinssås) Smarrigt värre vill jag lova! Var dock för hungrig för att fram med kameran! Men ska ordna en bild på karlns potion senare ikväll!  :)



Och sist med absolut inte minst så måste jag ju bara få lägga in en bild på Systers fina födelsedagsbakelser :)
Smarrigt goda är de också! :)

image405
Ja...konstigt inlägg idag...men orkar inte sitta mera nu...MÅSTE få en stunds vila innan jag må hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällens kalas!
Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0