Underbar dag i Solen!

Alltså man vill bara helt enkelt inte gå in! Borde vara förbjudet! Ska strax ställa mig och diska, sedan ska jag sno ihop en middag! Hoppas jag hinner göra den innan solen gått ned, vore hur trevligt och mysigt som helst att äta middagen ute på altanen!

Ja...ska man skriva ett längre och mer innehållsrikt inlägg denna timma!? Vet ej riktigt vad jag ska skriva dock!

Vädret är toppen! Hade en grymt trevlig helg när vi fick besök av Öviksborna! Snacket, Spriten - ja, inte för min egen del då - men den var nog också okej! JAG VANN NAMNLEKEN!!!! EJ att glömma!
Maten hoppas jag föll alla till belåtenhet, även om det blev sent eftersom jag min stolle for som en skottspoling fram och tillbaka ner på byn! Så skönt när kl slog Tio och jag kunde få börja koppla av! Det blev en sen kväll! Tror till och med att JAG var den som lyckades hålla mig vaken längst! (tro och häpna) Men lade mig iaf strax efter fyra! Lovade sambo att väcka då hockeyn började (lönlöst dock att försöka ens att få honom att öppna ögonen) Men JAG höll mig vaken :) Kors i taket! Ja, när jag väl hamnde i sängen så öppnade jag en bok och lade mig väl till rätta och bara myste för mig själv inne i sovrummet....ja, Micke hade somnat liggandes på golvet med huvudet i Harrys biabädd :/ (så dröjde inte länge innan Harry visade sig i sovrummet och gjorde mig sällskap i sängen :) Bara trevligt!

Men vet ni . . . . . NU hoppas jag verkligen och önskar mig inget hellre än att flytten blir av så snart den bara kan! Blir ju hemma över hela sommaren iaf, Tagit på mig lite (hela sommaren . . .  ledig en enda vecka just i nuläget...och den vecka väntar O-ringen! SOM JAG SER SÅ MYCKET FRAM EMOT!!! Ska bli så roligt med lite annan terräng! Häftigt som bara den att själva O-ringen ska gå i fjällterräng!) Men som sagt, lite jobb och pengarna ligger ju som grus i fickan, perfekt med andra ord nu i sommarvädret! Men sedan MÅSTE jag försöka på allvar att hitta något att göra...eller åtminstonde (stavningen?!) komma på vad det är jag vill med mitt liv!?

Vad vill jag!? Vad vill jag bli!? Vad vill jag göra!?


Nej....måste lägga in några härliga bilder också när jag ändå sitter här!

image451
   

Idag har Harry träffat Mira! Så otroligt roligt att de små får träffa varandra! Samt att jag får prata av mig lite skräp som ligger och gror! MEN tror ni inte att kameran var med....MEN låg i bilen under hela tiden! Helt värdelöst!
Ja, märks att huvudet är på annat håll....Drömmarnas värld! Trivs där också :)

Nej....nu kommer systeryster - vi ska ut och busa en sväng....Sambo kom hem och förhoppningsvis tar han hand om disken (maten får vänta en stund till.....f*n....solen skiner fortfarande, kan bara inte vara inne!)

Ja...blir det något smakligt så bjuder jag på bilder senare....tror bara att detta recept redan ligger på bloggen....men strunt samma, ett recept som är värt att kika på! GRYMT GOTT!

Kramar på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0