Hallå Hallå!

Ganska länge sedan jag skrev något nu igen...hmm...man har som alldeles för mycket i skallen att tänka på! Jobbat mycket har jag också gjort! Jobbar idag med, på mitt gamla jobb, känner på mig att det kommer bli några tuffa timmar idag! Iaf är det jätte roligt att bara tillbaka här också. Det är som ganska jobbigt att hatta runt på olika ställen hela tiden, men fasen så roligt också, man hinner som aldrig tröttna på något utan man som bara glider med! =)

Va Härligt!

Jaha, känns som läge att berätta lite hur livet tett sig den senaste tiden!
Det har gått nu en vecka sedan O-ringen avslutades, Skitroligt var det, synd bara att orienteringen inte gick som jag ville de första tre etapperna av fem...De första två var ju tamefan katastofala! =/
Tiden jag hade till min 1:a & 2:a....den tiden skulle jag kunnat sprungit HELA banan på....så tänk er då... Hade väl en 12 kontroller iaf....Ja...fy fanken.
Men så är det, det är bara att ta nya tag till nästa tävling. Dessvärre blir det väl ingen de närmaste helgerna. Fullt Upp...(inte ovanligt vad gäller mig)

*Jobb denna helgen,
*Kloter Vm nästa, samt fulla huset med främmande!
*Bröllop helgen efter det! Ska bli roligt! Hoppas på fint väder!
*......nemen....fasen....helgen efter detta verkar det vara blankt...kan inte stämma...Nej fasen heller....denna helgen bär det av till torpet! Och uscha så otroligt härligt och mysigt det komma bli! L Ä N G T A R - Åka ut med båten, fiska, bada....(om inte det är för kallt, blivit så frusen av mig) äta gott,    M Å  G O T T ! ! !
*Och helgen efter min semester .... då är det Jobb igen =)

Inget av detta är jobbiga ting jag har framför mig, tvärtom, känns bra att ha sina saker att göra och inte bara häckla sig fram!

Jaha, då har jag berättat vad jag har framför mig!
Men bakåt då....trog några rader om O-ringen, MEN glömde ju 6:E . . . . Ej att glömma, vilket drag, vad mycket folk, sen är det ju klart att det var mycket fylla...Själv höll jag mig nykter! Men hade skitkul! Många danser tillsammans med lillasyster!
Ja...svårt att förklara för er som inte är invigda orienterare *skratt* Men - Roligt var det!
Och alla var så fina! Vädret var toppen, bandet var bra! Träffade så många kompisar!

Ja Ni, j*vlar i Mig, detta blir en inlägg som heter duga! Och inte klar ÄN....

Som ni vet så har jag ju tjatat och tjatat om min kajak! Den står iaf hemma hos mig nu! Invigde den direkt söndagen jag kom hem efter O-ringen! FY FAN SÅ ROLIGT!!!!
Drog med den ner till sjön. Och med Lite frukt och fika med i dagsfacket, en vattenflaska, soligt och varmt väder, Paddlade vi iväg. Jag skötte paddlingen och Harry bara myste i min knä, JAPP - Harry var med! Det bästa han vet att vara ute på sjön! Han myser som ingen annan =) Ni skulle se honom!

Ja...eftersom jag är på jobbet och inga bilder har! Så kan jag tyvärr inte lägga in något förän senare ikväll när jag nått min egen dator. Så för Er som läser detta nu, kika även in lite senare så blir det bilder! =)

Nej....nu börjar dagen! Dags att göra lite nytta!
Tjing Tjing!
MÅ GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Hej Eleonore!

Jag tänkte fårga en sak, har du en digital systemkamera som du fotar alla dina fina bilder med? :) Vad är det för en kamera isåfall?

2008-08-03 @ 12:40:33
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0