HallåHallå!

Ja...Sitter nu här eftersom jag håller på och fixar och donar med en massa papper....fy fan för pappersgöra!
Iaf....Har en liten ledig stund över...Harrymannen min ligger och sover på sin plats - Den STORA fotöljen! =)
Ska strax dra ner en snabbare sväng ner på byn för att inhandla lite friskushokuspokusmedel! Har ju dragit på mig en j*vla skit förkylning som tagit min hals i besittning!
Uscha....inte sovit mycket de senaste två nätterna - OCH....hör och häpna....MÖSSAN sitter på varenda gång jag kliver utanför dörren! - ÅHHH.....Nu längtar jag till vintern! Snön! Skidorna på Glid! Packa packsäcken och dra iväg en sväng!
....Faktiskt Så....
-Efter Harrys kvällspromenad häromkvällen...karln hade redan lagt sig...Och han undrade nog vad jag dragit i mig när jag kom in och sa...."Det luktar Snö ute"-

Men....ett tag till ska jag nog kunna ut med kajaken!
Absolut!

Jaha.....Har faktiskt gjort inte mindre än Två stora lådor med nubbesallad...ja...Er som undrar....vi är bara två som ska iväg.... Er som vet....Ja...Nubbesallad är en STOR favorit !! =)
Vi åker alltså till Torpet i eftermiddag....kommer inte tillbaka förän på Tisdag! OCH..... Det ska bli SÅÅÅ SKÖNT!
Ingen telefon, dator.....Jag ser verkligen fram emot det ska ni veta!
God mat, Gott att dricka, Fiska, Mysa, Godis, MÅ GOTT!

Ska väl egentligen försöka mig på att Packa...men så mycket att jag inte vet riktigt vart jag ska börja...
Nubbesalladen är iaf klar och det var bland det viktigaste =) Så....känns som jag kommit en bra bit på vägen iaf!

Ja...Nej...Jag önskar Er alla en Skön Helg och själv hoppas jag på superväder, mysiga kvällar i soffan med en bra bok, Goda middagar ...och... Fiskelycka - För NU fasen är det min tur att ta hem den största firren! Abselut!

Ha en StörtSkön Helg!!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0