Helt vilse i kåken!

Är vad jag är just nu....virrigare än virrigast!
Äntligen har jag fått sätta mig ner... vart fulle rulle sedan halv åtta imorse...slutade efter två något tag....och hoppade genast på nästa jobb. Tillbaka hos blommorna! =)
Folkigt och man har stått och sprungit runt mest hela tiden! Men äntligen....inte länge kvar heller innan man stänger butiken för dagen! Så....är ni ute efter blommor...har öppet till 17.00 - Välkommen!
Sedan blir den hemåt i 180 för att laga någon middag! Idag blir det paltbröd och fläsk dagen till ära! Åh, längtar! Ser verkligen fram emot lite (mycket) salt och kryddat fläsk! =) MMMmm

Sedan ska jag ut med min lilla ögonsten och busa! Ut på lägdan (stavas....ett eller två g!?) och springa som galningar ska vi iaf!

Vet ni...är på sådant j*vla inredningshumör! Fy fanken vad jag bara vill bort från gamla mörka dystra tapeter....möbler som inte är våra....äta från mina egna tallrikar, med mina egna bestick... Ha egna tavlor framme, egna personliga saker.... Vill hitta mitt hem! Vill flytta!!!
Jag har ju hittat mitt drömhus! Vill bara känna att man har rätta platsen att bygga det på.
Tänk att få allt som man vill från grunden!
Åh, just nu är jag inne i en period där jag bara vill ha och ha! Eller det är man väl kanske alltid...mer eller mindre =/

Ja...som sagt - Jag vill Flytta! 
-Tillsammans med min Älskade Sambo och min lilla ögonsten till Hund -

Ja...vad mer ska jag säga....inte en blekaste aning...längtar lite till den 14:e . . . ;)
Spännande att se reslutatet! Mycket att se fram emot nu! Känns hur skoj som helst! Då står man faktiskt ut med att jobba mycket!

Nej...får se om det blir en rusch innan stängning...!

Ni får Hade...får se om jag återkommer senare ikväll...

En stor Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sugen på att fynda bland billiga skor och väskor som vissa inte ens är använda? Kika in min garderobsrensning :) http://petterssoncaroline.blogg.se/2008/august/utkast-jag-har.html

2008-08-04 @ 23:27:37
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Ingen fara, jag hade mycket att tänla på själv... kände mej lite frånavarande... :) Vi får ta o träffas nåt snart istället... vi bara säger och säger, men det blir aldrig av så nu borde vi minsann göra slag i saken! :) Har du valpplaner eller? :P Kramar

2008-08-04 @ 23:28:43
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha! Ska jag berätta en hemlis? Det ÄR Harrys syster... :) Jo, hon är riktigt söt den lilla! Jätteglad och hur kaxig som helst! :)Jag är ledig hela augusti nu, så det beror på när det passar dej med en träff? Vickis ska väl åka iväg på semester en sväng i mitten på månaden, men vi borde väl kunna passa in nånting? :) Kram

2008-08-05 @ 11:44:10
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Paulin

Ja gud, kan du tänka dig hur mycket jag längtar efter den? :P Jag hoppas verkligen verkligen att jag hinner få den innan helgen, eftersom jag ska på bröllop då..vore lite roligt att kunna ta lite fina kort. Jag får väl vrålfota på fredag då så jag lär mig litegrann..! Ja, jag skulle också vilja gå nån fotokurs, som sagt finns ju massor av funktioner på kameran som man skulle vilja lära sig allt om. Men det är kul att veta att du har en sån här kamera, för du tar så himla fina bilder! Man hoppas ju på att komma i närheten nån gång...Ja jag får betala 5490:- för kameran och 459:- för ett paket med väska och minneskort på 2GB. Har redan börjat kika lite på andra objektiv än det som följer med kameran, men det får man väl kolla närmare på när man har fotat ett tag och känner att man har behov av ett :)



Kram

2008-08-05 @ 12:49:22
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0