Jaha....dags för lite upd...

Kanske....
Ja...jag ska börja ta mig i kragen och skriva lite mera...
Var förestern in till Östersund igår...tog och gjorde mig en hårförlängning! Riktigt roligt! Som sagt....ska man göra något så måste det ju synas...och det gjorde det ju *skratt*
Ja...tog och slängde in en före och efter bild...annars så syns man ju faktiskt ute lite då och då... Mobilbilder...men...hårlängden syns ju att den blivit något längre ändå!
VAD TYCKS!?

Men....Över till...

Var på bio med systrar och mor! Mamma Mia!



Vilken film! Allt var suveränt! ...nu vill jag bara ha fler (sådana) filmer hela tiden...En film varannan vecka och livet är toppen! Tårarna och skrattet byttes av med varandra MÅNGA gånger under de timmar vi satt där i biosalongen!
Nej....Man lever faktiskt bara en gång...man ska vara lycklig! Tänka på sig själv! Må GOTT!
Livet är inget som man bara går igenom utan det är ett äventyr som ska upplevas!

Ja...nej...jag vet faktiskt inte vad mer som jag ska skriva...
Jag mår bra! Toppen faktiskt! har bara ingen lust att ägna datorn flera timmar om dagen....
Saken är väl kanske den att jag har fått riktig torka vad gäller foto, kamera och ALLT det...ingen inspiration över huvudtaget....vilket gör att jag har inget här på bloggen att visa upp...Och tyvärr är det inget för mig att bara sitta och skriva =(
 TORKA - TORKA - TORKA . . . . .  Hmm . . . .

Det kommer väl.... Har faktiskt några planer på lite olika motiv...bara det att planeran inte skrider till verket...vilket är riktigt drygt!

Jaja, HADE GÖTT!

Kramen

Kommentarer
Postat av: V

Grrrraaaow ;)



Snart är jag hemma igen, så skönt! Ses är nåt vi borde! =) Kram kram

2008-08-14 @ 16:41:56
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Theres

Fy fan vad snygg du blev... riktigt jäkla söt!!!

2008-08-14 @ 22:03:36
Postat av: Anonym

Woooooow ; ) Har du gjort hårförlängning?! Jag kände knappt igen dig! : ) Hoppas jag får se dig live snart så jag ser hur det ser ut " på riktigt" : ) ! Kram

2008-08-15 @ 17:17:48
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Linda

Kanonsnygg i håret blev du ju! :) Hur länge håller sånt där?

2008-08-17 @ 00:43:24
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! skitsnygg hårförlängning, hos vilken frisör gjorde du den?

2008-08-29 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0