Upd

Hallå!
Lite upd kanske är på sin plats!? Sitter inte så mycket vid datorn helt enkelt, har lite annat plock att stå i! =)

Men....I helgen var vi på Bröllop! SÅ fint var det! Och en Vackrare brud får man leta efter! Och så fina som De är tillsammans! Jag önskar Dem all lycka och Många Fina Minnen!


En bild på Min & Mickes utstyrsel kommer här! =)




Nej, ska nu till att klä mig lite mer anständigt, plocka ihop en lite bag och sedan iväg på en liten dagsutflykt! Hmm . . . =)
Spännande att se var vi kan tänkas landa Jag & Harry!
Ni som känner Er lite Smått utpekad! Håll kaffet varmt så tar jag med bullar!
Bakade ju nämligen igår! =)

Nej, Hade Gott Så både Ses & Hörs Vi!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Theres

Åhh vad ni är söta ihop.. alltså gulligare par får man då leta rejält efter måste jag säga...

ni ser helt underbara ut här ihop..

sen Ellen, du ser helt bedårande ut med den nya frillan ;)

nä nu ska jag fixa lite själv..men kramar på er båda..saknar er KRAM

2008-08-22 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0