Andra advent



Ja...andra ljuset i adventsljusstaken är tänt och mysfaktorn är på topp här hemma!
Förutom alla jävla dammråttor som ligger i vartenda litet hörn....Tänkte mig att jag skulle orkat tagit tag i städningen här hemma men....Nej....så innihelvete jävla tråkigt när det ser lika jävla stökigt och skitigt ut ändå!
Jaja...damråttorna ska väck iaf, får bli imorgon!
Nu ska jag ta en snabb svängom med diskborsten innan jag må skynda ner på Hammarn för lite träning!
Håller i både spinc och Pumpen ikväll och jag känner redan nu hur tungt det kommer att bli!
Förhoppningsvis kommer jag köra slut på mig i spinc så jag inte är fullt lika nervös när jag ställer mig på scenen för att pumpa gärnet! Blir nog bra! Ska göra min fusklapp! =)

Nej....ska jag hinna så är det bäst att jag tar tummen ur....och sätter igång!

Kramen


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja jag skulle det med, men fick veta idag att de inte blir förän kl 18 ikväll. surru =)



Det passar sig aldrig..



Kram

2008-12-07 @ 17:06:06
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0