En snabbis

För jag ska hoppa in i duschen och sedan blir det mys i soffan framför någon film som karln här i huset laddat hem under eftermiddagen! Spännande att se vad det blir!
Men lovat några att visa den nya frillen =)
Så här kommer den . . .

Nu är man som sagt brunett igen och inte fullt så hårig *skratt*. Tycker ju själv att NU-bilden är mer Eleonore!
Och de som känner mig håller nog med!

Nej, nu dags att kliva ur mysdressen, in i duschen och sedan i en annan mysdress!


Gårdagens Filmrecension


The BankJob med Jason Statham
En riktig rånarhistoria!

En favorit är ju faktiskt självaste Jason - Hmm.....Ja....HAN ÄR GRYM! =)
Ingen kan hantera en bil som just han!
Helt gör skön! Och inte helt tokig att titta på heller...
menmen.....iaf....
Filmen var helt klart värd att se!

så...Utav fem möjliga så får denna hela fyra filmtomtar. Dock en halvsvag fyra



Nej hörni, nu har jag laddat in bilder på nya frillan samt gett Er förslag på en film *asg* Nu får det räcka för ikväll!
Någon står i badrummet och ropar också...och jag är ju inte någon som tackar nej till en dubbeldusch!
(HAHAHA) Iband är JAG grym!

KRAM på ER!

Kommentarer
Postat av: Syster Therese

Hej! Va snygg du är!

O en snabbis i duschen är väl inte helt fel!



ha de bra o hälsa micke & harry!

Ses kanske snart?

ja har inge bra bilder förresten. måste hitta på o ta nå nya. Hade ju velat ta nå nya bilder (några bilder som stämmer in på mig rätt mkt) om du hade kunnat hjälpa mig med det med nån gång snart. vi borde väl ses snart. puss o kram, Älskar dig!

2008-12-05 @ 23:40:02
URL: http://sahlintherese.blogg.se/
Postat av: Theres E

Du är så grym gumman :)

Ja du blev helt klart toppen snygg i nya färgen och frillan.

Kramar

2008-12-06 @ 14:24:46
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0