I nästa liv vill jag bli en BjörnHona!


Eftersom att...


1. Om du är en björn, kan du sova hela vintern! du gör abslout ingenting i hela sex månader!

Det kan jag leva med...

2. Innan du går i ide, måste du äta tills du praktiskt taget rullar!

Det kan jag också leva med!

3. Om du är en björn, föder du två barn, som är stora som en valnöt, och det medans du sover. När du sedan vaknar upp är de halvstora, mjuka och urgulliga ungar!

Det kan jag definitivt leva med!

4. Om du är en björnmamma, vet alla att du menar allvar.
Du slår ner alla som plågar dina ungar. Om ungarna dina inte uppför sig slår du ner dem också!

Jamen!

5. Om du är en björn FÖRVÄNTAR sig din make att du morrar när du vaknar!
Han Förväntar Sig också att du har håriga ben, dålig andedräkt och överflödigt kroppsfett!

JAPP, Nu är det bestämt! JAG VILL BLI BJÖRN!


Kommentarer
Postat av: Isabella

fin blogg :)

2008-12-07 @ 15:39:55
URL: http://bellih.se
Postat av: Theres E

Får jag låna din Jag vill bli en Björn till min sida?? :)

2008-12-08 @ 19:22:56
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0