Måndag förmiddag...

Och man är på jobbet... Mina tankar är dock någon helt annanstans! Så nervös inför imorgon att man är alldeles spyfärdig! Jobbar bara halvdag idag iaf så sedan ska jag hem och bara gosa och busa med mitt Hjärta<3 ...Tänk om någon kunde slå mig riktigt hårt i huvudet...så mina elaka tankar kunde försvinna... Jag är så Jävla duktig att måla fan på väggen ionödan! Nej, positiva tankar och allt går genast mycket bättre! Dags att återgå till jobbet-ca timman kvar nu! Vi hörs!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Theres E

Hej Gumman.

Jag hoppas det kommer gå bra. Håller tummarna här. KRAM på er. Och ge Harry en bamsekram från mig.

2008-12-01 @ 15:06:25
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0