Men Hallå!

Jag ska väl ge Er någon typ av update om läget för tillfället!
Vi drog iaf en sväng ner till Djursjukhuset i Strömsholm under tisdagen.
Måste bara säga att Vilket Ställe, Vilka Veterinärer!
Vi blev omhändertagna av en grymt duktig ögonläkare. Det första han sa var att Vi absolut inte skulle oroa oss över att det skulle kunna vara någon typ av tumör, (vilket andra läkare satt griller i huvudet på oss med)
Förstår Ni vilken stor sten som lättade från mitt hjärta!
Han kom fram till att det kunde vara två saker
- En muskelinflamation runt ögat, och Harry har nu blivit ordinerad medicin i 3 veckor och ska förhoppningsvis vara bra inom dessa 3 veckor.
-Men om han mot förmodan inte skulle vara det, eller att han får tillbaka något symtom, så får Vi komma direkt ner till Strömsholm utan remiss från Ö-sund, och där blir det då operation, (vilket han trodde och hoppades att vi skulle slippa!)
De gjorde ett ultraljud på ögonen och såg en viss skillnad, vilket antagligen kommit ifrån att Harry bitit på något vasst (ben, pinne) som stuckit ett hål och skapat en infektion!
Ögat har nämligen dragit sig (under tiden han varit dålig) lite lätt bakåt och neråt...
Detta är inte längre, så det är inte tal om något typ av ögonfel! Vilket också är skönt att höra!
Harry är redan mycket piggare och skallet är tillbaka! hmm......det är ju inte det roligaste, han verkar tro att han får skälla hur mycket som helst nu....men icke! Det har vi snart satt stopp för!

Nej.....det var väl i det stora hela!
Annars har jag jobbat idag, pust och stön....är så jävla trött....och för att inte tala om mitt minne......vad händer!?
Jag glömmer verkligen ALLT!

Nej, Hej Hopp....får köra en bättre update om mig själv senare.... =)
Nu dags för en härlig vinterpromenad med mina karlar♥

MEN FASEN föresten så härligt det är med all snö som tjockat ner här hemma!
Ett riktigt vinterland! Ska ut med kameran i helgen och hålla avtryckaren varm! =)

BAMSEKRAM PÅ ER så hörs vi igen!

Kommentarer
Postat av: //

hallå där,

Har inte läst på ett tag - skönt att höra att Harry verkar bli bra! Måste kolla hur det gick för Luleå - NEEEJ de torskade - typiskt!

2008-12-04 @ 22:10:24
Postat av: Theres E

Skönt att höra att han blivit bättre. KRAMAr på er

2008-12-04 @ 22:57:08
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0