Dricka lite Te & Sova Sked!

. . .
Blir det väl strax iaf! Nu har man iaf kommit hem efter en lång arbetsdag! :) Men på det stora hela så har dagen gått riktigt smärtfritt & varit skoj! Allt har gått som på räls förutom min förbannade huvudvärk. . . Men inget som inte ett par/tre ipren inte har kunnat ordna åt mig! Så då är man ju som fit for fight igen!
Jaha....nu väntar bara en liten promenad ut i den härliga friska luften & sedan blir det en VÄLbehövlig dusch....en varm kopp te & sedan bara en massa mys med karln och hunden!

Längtar tills jag bara får lägga mig ner med huvudet på ditt bröst & tätt intill och somna så gott som jag kan när jag bara få ha dig nära!
image194

Dags att leverera!?
image219
Ja...men jag är ju lycklig ändå, för jag göra ju vad jag vill!
image151

Ha en fortsatt Trevlig SöndagsKväll på Er!
Imorgon börjar en ny arbetsvecka & det innebär nya tag!
Så - Sov så Gott Allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0