Helt Otroligt!

Det är det faktiskt.....att Jag lyckas pricka in dessa dagar när jag är ledig. Hur roligt som helst är det!
Man vaknar som med ett stort leende på läpparna när man öppnar ögonen på morgonen och ser hur solen försöker tränga sig in genom persienerna (?) Man skymtar en klarblå himmel och en gnistrande vit snö! Helt klart bland det vackraste ett öga kan skåda!
Ja....idag väntar iaf många timmar ute!!
Ska kika så jag har både systemkameran och lilla digital redo och fulla av batteri! Idag ska det bli kort!
Ni har kanske förstått de - men jag tycker att det är OTROLIGT roligt att fotografera! :) - Så är det!
Jag och Harry sticker iväg, men sällskap tackas ej nej till! Hoppas på Systeryster med familj idag igen! Och karln här i huset slutar tidigt idag så förhoppningsvis följer även han med!

Sedan ska jag nog ner på byn, handla inför kvällens bravader! Fortfarande inte bestämt recept ännu....men det kommer, det kommer - så snart jag bestämt mig!
Göra lite andra ärenden....så i kort och gott - en fullspäckad dag!

MEN SÅ JÄDRA SKOJ!

Jaha, ja, Alla hjärtans var det igår! Blev inget riktigt myspys igår, så det får som sagt bli ikväll istället... med middagen som jag håller på och bestämmer till, ska köpa en flaska rött, inhandla något annat smarrigt att smaska på under kvällens lopp! Hoppas på något bra på tv.n . . . Ej att hoppas för mycket dock!

Ja....nej....ska jag göra allt jag vill idag så är det bäst att sätta bollen i rullning!
Så Ha en bra dag Ni också idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0