Hoppas Hoppas Hoppas . . .

Men tror nästan att förkylningen kommit ikapp även mig...
Men tycker ändå jag känner mig hyfsat bra! ....Ja...jag vet inte...Bara det att jag dragit på mig en grym huvudvärk!!!
Känner Mig dåsig... !!??


Jaja, det går väl över! Får se hur det känns imorgon! För då är man uppsatt på träning igen! Gick ganska bra igår! Men starkar ska man bli! Men roligare har det blivit att träna med sällskap! :) Kul!

Jaha....inget speciellt att säga idag tyvärr... Jobbat, halva dagen! Sedan handlade jag och strosade runt i lagomt tempo! Semlor inhandlades - får icke glömma att nämnas! Fetisdag imorgon!
Men som sagt - Skönt att slippa stressa någon gång ibland! Kom hem och drog med mig Harry och Syster ut och lekte runt i snön!
Harry kan Puttas!!! Skitkul!

Ja....så det var de... Och nu sitter man här istället....men ska ställa mig och ordna med maten för dagen!
Mm-Mat är Gott! Och jag behöver vekligen få i mig något nu! Så det blir något snabbt och enkelt och suveränt Gott!

Dagens Meny lyder

*Välkryddad Kycklingfilé i stora tärningar
Blandas tillsammans med...
*Fullkornspasta,
*Pesto,
 *Babyspenat &
*Fetaost
*Toppa sedan med en gäng körsbärstomater!
Värm upp som hasigast och sedan...
Njut!

Bild på Härligheten lägg strax in. . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0