Klockan är mycket!

Iaf om man ska upp och jobba dagen efter och namnet är Eleonore! Så därför väntar sängen just nu! Ska bli skönt att lägga sig! Känner mig hyfsat nöjd! Har hunnit med det jag hade tänkt....iaf det viktigaste! + att jag har snömulat Harry.... :)
Jaha, stilen är ny igen...men va fasiken....bara kul för er att se något nytt varje gång ni kikar in...och ett bra tidsfördriv för mig... Så + för de!

Ja, nu jobbar man alltså två dagar till....sedan är man arbetslös då! Känns väl sisådär....! Pengar behövs ju alltid... Men positivt tänkande hjälper....å ioch med det....så hoppas jag ju fortfarande på att få göra det jag vill...ganska snart...där jag vill....med den jag vill...! thihi....klura på den ni!

Otroligt sugen iaf på att få någonstans att börja göra om.....tapetsera, bygga, måla, möblera, göra det riktigt stiligt! Uscha så jag längtar! Men så positiv som jag är :) (hmm) så tror jag ju även att detta komma dyka upp på kartan inom en snar framtid!

Nej....sovdax för Mig nu! Ska bli sketans skönt!
Så Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: virre

jag hittar inget om de på designadinblogg.. vart tusan ska de stå? Jag har fattat att man ska länka in bilden man vill ha, men vart tusan lägger man länken för att de ska bli en bild där uppe? du måste skaffa msn så hade de här varit lätt fixat =)

2008-02-28 @ 14:33:35
URL: http://virred.blogg,se
Postat av: eleonore

Kika in på min blogg och försök utifrån min hjälp på traven!

2008-02-28 @ 15:20:40
URL: http://www.sahlineleonore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0