Shopping . . .

Är ett stort problem...för plånboken :)
Men annars är det skoj! Sprungit runt med pappsen på stan hela dagen! Och när vi inte sprang runt i affärer så fikade vi nere vid Badhusparken, E åkte långisar, L lekte runt och Jag och Pappa grillade korv! Mös i solen!
Skitfin dag med andra ord! Och nu är man hemma och ska mysa i soffan tillsammans med Sambon och hunden!
Inte helt fel vill jag säga! Helt sketans gör bra!
image284
Så är det!
Annars har inget speciellt hänt idag - Men komma skall! :)
....Hockyn...Luleå-MODO...Snart . . . . . . . . . . . . . . . . . Myspys middag väntar, . . .image285Drömkåken! (kom att tänka på den för någon dag sedan...och uscha så länge sedan man såg den....den är ju riktigt skoj! Och fick såklart bara infallet att beställa hem skiten! Perfekt!) sedan blir det kanske - Dricka lite vin!
Perfekt Kväll ! ! !

image289 
Lägger in en Bild på den FINA också!




Annars så får ni hade så Sketans Gör Bra´ !
För de ska ja ha´ !

(Rimma kan man också . . . )




Kommentarer
Postat av: kulanda

Drömkåken är ju skitrolig!! Haha! Jäkligt snygga brallor du, vad kul att handla! Läste i nått inlägg längre upp att ni skulle träna. Själv har jag druckit exotiska drinkar och ätit godis i helgen : ) Syns på PTT så fort jag komm hem alltså : ) Kram

2008-02-24 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0