Sketen onsdag . .

Fast vädret verkar bli rätt okej. Varit ute på en promand redan nu på morgonen...men jag skulle tro att vi komma hinna med en längre sväng innan dagen nått sitt slut! Harry fortfarande lika duktig, jag blir ju som såå stolt :)
Ja, vad mer ska man hinna med under dagens lopp?
*Städa
*Tvätta
*Vika tvätt
*Lång och härlig promenad ute med Harry!
*Plocka fram något att tillaga ur frysen beroende på vad det blir för middag idag. . .
*Träna - Jo, inget mer vilande, även om jag känner av huvudvärken och öronvärken fortfarande  håller i - Men den ger aldrig med sig så...
Ja, det var väl ungefär allt... Har jag tur kanske jag hinner med några sidor i boken jag håller på att läsa...
image278





OTROLIGT spännande bok - Snäppet bättre än första till och med!


Ja...så därför hinner jag inte sitta här mera idag! Ni får Hade så himla Gött! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0