Tränat & ätit!

Nu är man klar för att krypa till kojs. Tränat! Spytungt i vissa övningar men så jävla skönt att gå därifrån sedan och känna att man komma dra på sig världens träningsvärk i röven till imorgon :) Många på passet ikväll också! Det är roligt! Man tar som i mer när man hör hur andra står och skriker och dormar! Så jävla gött!
Precis ätit lite så kallad middag! Så nu ska jag slå mig ner i soffan och kika på ett avsnitt av Room Service! Hemma hos en av systrarna Kallur! Alltid roligt att få lite olika tips till när man väl själv ska till att börja göra om hemma! Dock inte riktigt ännu - men inom en snar framtid om jag får bestämma! Inredning - me like!
Inne och tittar på hus var och varannan dag! Börjat kika lite på lägenheter också - men drömmen vore ju att få tag och hyra ett litet hus med mysig, passande, tillhörande gård...till en början iaf! Ja, jag går fortfarande på känslan att det kommer dyka upp när tidpunkten är den rätta!

Nej, som sagt tv,n står och skriker och väntar på mig! Sedan väntar en efterlängtad skön varm dusch....
F-n....en tvätt också att hänga.... annars blir det rumpan bar imorgon! Tada... Inte så nice kanske!? Ne...

Natti natti på Er! Man ses och hörs något någon annan dag! Kanske imorgon! Vem vet! Den som lever får se! JajeMEN!

Kommentarer
Postat av: kulanda

Haha, det var skrattretande, 2 kronor! Det är lugnt, tur att du har en sjukt tät granne! Eller...? : /
Vet du vad jag funderar på då? Börja spela fotboll.... HAHA! Det var ju ett tag sen de ja.. : ) Vi få ela se hur de blir : ) Hade gott!

2008-02-20 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0