Trötter!

Sitter här och är lite halslö! Varit och tränat ikväll iaf och det är jag glad över! Hoppas även på att komma iväg både imorgon och torsdag! Här gäller det att ligga i nu :) Det är inga lätta motståndare mina systrar ska ni veta! Har dom bara fått hälften av tjuren och den "jävlaranamma" som min pappa har då...ja...då har jag det jag gör....Men har de fått den - då har jag den också! ;) Skulle ha varit ute på något skidpass också egentligen! Ja, det blir det också!
Ut och springa står också högt upp på listan! Harry vill å med ut så det ska inte bli så svårt!

Jaha....Annars har inget speciellt hänt idag! Stökat på här hemma och inte gjort ett jota... hmm

Nej men fasiken....nu börjar vänner!

Ha´de Sketans Gör bra Hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0