Dé é mycket nu!

Ja....har mest varit korta MEN innehållsrika inlägg de senare dagarna :)
De e mycket nu! Själv laddar jag upp inför en VÄLDIGT intressant avslutning i Tour de Ski imorgon. Det ska bli otroligt spännande! 
Tjejen har en bit fram...MEN det finns otroligt mycket krut i den tjejen - det vill jag då lova! Hon är våran nya Per Elofsson (ingen som får säga ett ont ord om honom till mig, han var grym, och Kalla är likaså...) Vilken frekvens i backarna! Dom är så lika!

Ja....nog om det....men mer lär det bli - imorgon - man e så laddad att hälften vore nog...man lär ju sitta och heja och skrika som en galning!

Som sagt - Nog om det!

Annars, ja, vad händer....riktigt skönt att få en lugn och skön helg hemma efter julen och nyårets framfarter! Inget ont om det, det har varit skitkul och speciellt vårat nyårs-firande upp i Örnsköldsvik, inte illa! Sången var riktigt trevlig :) Och uppladdningen inför lekarna vad HELT RÄTT, för där vann vi :) Tummen upp
F*n så skönt att få klå Micke på segern - både i frågorna (glömde kopiera papperen....ett måste -BEVIS-....för de ska upp på väggen- snyggt inramade!) och sången också - (fick till en bra basröst där, bra lät det inte men vart sketans kom basen ifrån !? :)

- men....fan så gött det är att vara hemma ibland. Inget att passa, bara en själv att ta hand om!
Började till och med att läsa en bok nu i fredags som jag fick i julklapp - varit så stressad att man glömt allt vad böcker heter....men GUUUUUUUUD så skönt det var att få sjunka in i en bra bok! Något man längtat efter men inte förstått kanske! Otroligt lugnande och avkopplande!
Så faktiskt ligger den just nu på sängbordet och väntar....på mig!!!

Ja.....några rader fick jag ner! Inte illa!
Men hade så Gött allesammans! Hittar säkert hit senare ikväll igen! :) Hoppas Du gör det också!
/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0