Fin, fin kväll!

Kvällen började med ett tungt träningspass på PTT! La på något extra på någon övning....men annars så blev det relativt lätta vikter... Fortfarande lite knakig i min högra rygghalva och skuldra! Man grinar lite illa när det tar åt och gör ont på "fel sätt".

Men sedan har det varit en TOPPEN kväll!

♥Den Bästa av Sällskap♥
En riktigt bra actionrulle på tv - med en av mina "favorit gangsters" - Jason Statham. En Häagen-Dazs i näven, liggandes under täcket i soffan! PERFEKT!
Vad mer kan man begära!?
Sedan blev det till och med lite goda kex och ostar!
Va... - Vardagslyx om något!

Nej.....nu ska jag ta och krypa till kojs, imorgon väntar jobb! Men hoppas det blir en lika fin dag som denna, isf ska jag och Harry ut en sväng efter jobbet med skidorna på sjön!

Jo.....God Natt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0