Friskt Ute Idag!

image164 Lite kallt är det....  image164

image157

   

image163

Och är det mellan 15-20 grader kallt ute...då är inte Harry helt förtjust i att vara ute speciellt länge....
Förstår man ju med dom små tassarna! :)

Men med västen på och små barnstrumpor fast-tejpade på tassarna så gick det som smort!
Harry for runt som en galning....helt spritt språngande galen och snön YRDE!
Han e ju som sagt lite halvgalen... :)

Gick in över skogen precis här utanför skogsknuten, olika djur springer förbi där hela tiden....och med Snoken nere i backen och nästa sekund uppe luften så var han på G.....ut och jaga rävar..... Men stack inte som tur var....Lyssnade för en gångs skull på Matte och stannade kvar!

Men som sagt - Kallt var det och turen blev ingen längre....Får ta igen det så snart det blir lite mer behagligare vinterväder! Ska ju bli riktigt fint vinterväder nu torsdag-fredag....synd att det är dom dagar man jobbar...men hoppas att vädret håller i sig framåt helgen också!
Vill slippa sörjan, men också de dagar man inte kan gå ut innan näsan frusit ihop...
Saknar den riktiga vårvintern - Finns inget så fint som att få åka ut på ett par skidor på sjön och i skogen en riktigt fin dag! Snön gnistrar och Solen skiner för fullt! Ta en skoterspår och bara åka!
Längtar tills Jag och Harry kan ta en sådan riktigt härlig vintertur!

Ja....mer har jag nog inte att berätta just för tillfället...kanske blir någon historia framåt kvällen...när man börjar blir trött brukar man komma på det mest konstigaste och roligaste....får ta och sätta mig vid datorn då ist...

Nu väntar en varm kopp te och en smarrigt god smörgås med störtgod Brie och en skiva tomat!

Ha´De Sketans Gör Bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

.. Men vilken skitsnygg väst han fått! ser nästan ut som min höst/vår väst till Mira, den var jättesnygg!
Skönt att ni fick en ute dag trots kylan, jag har frysit och då har jag avrit inne.. haah!

2008-01-23 @ 18:40:44
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0