Halvseg

Man är som lite halvtrött....Man funderar och tänker alldeles för mycket tror man :)
 
Hemma igen efter en toppenhelg med Karln min ♥
Otroligt mysigt har det varit, bara relaxat, badat, ätit OTROLIGT gott, bowlat...VANN första serien! :) JajeMEN!


Gått runt i affärer...Testat alla möjliga olika sorters jackor! Men...
Fastande för en väst
(lite dålig i färg bilden...ser BRA mkt bättre ut i verkligheten :)
image109
...och...ett par vantar...
image110
Och självklart en helmysig mössa...
image111
Men....dessvärre blev det ingenting utav detta...
INGENTING för att vara helt ärlig...

OCH det ångrar jag NU!
Fy fanken....brukar oftast köpa och sedan få dåligt samvete....Men nu fick jag det innan jag ens köpt grejorna...!
Jaja, så är det....har ändå en känsla av att det där dåliga samvetet snart är glömt och grejorna kommer hänga på Kroppen samt Knoppen inom en snar framtid!

Jaha....nej....det blir nog inte mycket mer än såhär idag....Sorry....
Idrottsgalan går på tv:n och soffan ser skön ut så....Nattinatt...

Ha´de
Eleonore




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0