Lördagkväll....snart!

Ska strax till att börja med maten....tror jag...eller kanske gå ut och gå en sväng för att få en nypa frisk luft innan....
Fick lite massage av min käre Sambo igår innan sovdax, och det gjorde susen på min skuldra....men tror ändå jag ska gå och träffa någon riktig massör (ta inte illa upp :) Men menar bara att det aldrig är fel att dra en genomkörare ibland! Skulle iaf vara riktigt skönt! Ska ta mig i kragen och boka en tid!
Var in på Statoil innan jag drog vidare hemåt...hittade ingen film jag kände för att hyra ikväll...lite tråkigt...bara skräp på tv:n....Men iaf....var där av en anledning....tanka.....men tror ni inte man glömde bort det och åkte vidare hemåt....JO! I Bräckbacken märkte jag att lampan började skina...eh....JA! Ingen fara...Nu håller ju den sköna x antal mil till ingen fara!!
Men lär ändå bli en sväng neröver byn imorgon. Lovat kroppen en riktig genomkörare i Pump imorgonkväll...Kanske ett skidpass innan också om vädret tillåter! Vi får se!

Alldeles Nyss...
Hemma hos ett par i ett stort rött hus uppe i den vackra byn Håsjö!

-Jag tar och springer en sväng...
-vart ska du springa då?
-Äh...tar Ragunda fram och tillbaka
-lite mörkt, eller!?...inte lampor ända ner...
-tar på mig reflexvästen!
-ja, men det blir mörkt för ögonen...
-kommer väl någon bil då och då?
-ganska skönt ändå att veta vart man stampar ner fötterna!

:)

Litet urdrag ur vardagen!

___________________________________________________

MODO Vann - Idag IGEN!!!
Ja - Inte illa!


image133
___________________________________________________

Ja....Nej nu ska jag ut och Gå innan middagen!
Ska bli gott med mat!

- Menyn Ikväll -

Fylld Fläskfilé (varav fyllningen består av Mozarella, soltorkade tomater, färsk basilika)
Störtskönt god Kantarellsås
Med hasselbackspotatis (stavas det så)


Jaja...skitsamma....
MYCKET bättre på att laga mat än att stava så Detta kommer bli SUPERGOTT!!!

Ja....Vi ses!

Ha´De




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0