Mycket man inte Förstår!...

Har funderat på det här med "Bloggandet" under dagen....
Är Bloggen ett ställe där man kastar skit på andra....ett ställe där det är lättare att Säga saker, Skriva elaka saker som man inte vågar säga face to face...

Tro Mig - Jag tycker att detta är en suveränt möjlighet för Oss Människor att yttra Oss fritt....
även om inte precis min blogg ligger just på den nivån... :) Men själva poängen var att...
Jag tycker inte man behöver göra det på Fel sätt eller på bekostnad av någon annan!

Iofs blir det ungefär samma sak här....men jag nämner inga namn alls och inte vad saken gäller....
Man läser ju bloggar hit och dit överallt....Tycker bara det är tråkigt att folk kallar andra människor för så elaka saker! Själv använder jag min Blogg till att berätta om min vardag - Det jag känner att jag vill berätta - Lägger jag in bilder....rådfrågar jag om någon annan än jag är med på bilden, är det en bild på Hunden....Ja, men det är min hund och jag bestämmer! Men man bestämmer inte över någon annan, lämnar ut någon annan som inte bett om det! ...

Ja....nog om det....De som har någon synpunkt på detta - så välkommen att skriv...är det till mig så skriv det till mig....
Samma som det gäller alla människor!



Nej....vi sätter en liten pinne emellen här nu....

Idag har man jobbat - som vanligt :) (jaja....vet att jag har det ganska bra ändå...ledig ganska mycket :)
Men idag har jag iaf jobbat och imorgon också!
Dagen började med en riktigt förbannad Eleonroe....
Vädret som såg ut att bli TOPPEN - och var det säkert HELA förmiddagen...iaf...!
Ja, iaf under förmiddagen kliande det i benen....

*En skidtur idag ut på sjön och bort över skogen hade inte varit helt fel! En liten ryggsäck packad med någon god frukt, lite varm saft, MASSVIS med Hundgodis och ETT GOTT HUMÖR!*
En perfekt vinterdag - Men vårt väder som är nu....höll inte speciellt länge...Vi måste verkligen börja tänka på Miljön...Man gör ju inte det....Fan vad man är dålig på det! Man borde få en riktig känga uppsparkad i röven och börja fatta något!
Förstår man det själv så har man iaf nått en början!

Nej....blev en massa gnäll där med....



Vad ska Vi skriva här då!? Inte en blekaste - Skulle vilja skriva in en rolig historia...men kommer ju fan aldrig ihåg några när man väl sitter här....Och dom jag kan....skrattar jag bara själv åt... *asg*...Så det är ju inte direkt någon mening!
....Ja....tränat har jag iaf gjort idag....TVÅ pass...skulle egentligen säga ifrån mig anmälan till Pumpen (Så otroligt seg och trött i kroppen imorse)....men det blev ist en anmälan till Spinc....OCKSÅ!
Man är måttligt MÖR i kroppen nu....Ramlar snart isär, igår blev det nämligen lite styrke på gamla kullsta också tillsammans med Sambo - Tungt gick det - men bra ändå för att vara första gången där på vad som kändes som en evighet! Men riktigt Roligt var det! Träna tillsammans - Gjorde vi i början - Går som lite lättare när man har något snyggt att titta på ;)

image169 Puss till Dig image169

Ja...jag har iaf precis fått i mig en gigantisk portion med Pasta och Köttfärssås - Perfekt träningsmat och -
USCHA så GOTT DET VAR! :)

Tack Tack!

Nu väntar en promenad med lillkillen här hemma....och sedan står sängen och lyser tom här i sovrummet....tror jag ska gå och göra´n sällskap!

Ni får Hade så Ses & Hörs Man!
/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0