Sanning och Konsekvens

10 favoriter
***
Färg:
Brunt
Mat: Blandat
Band: Många olika
Film: Forrest Gump
Bok: Da Vinci Koden
Sport: Längdskidor
Årstid: Vinter...Vår...Sommar...Höst
Veckodag: Lördag
Glassmak: Texas Pecan, har blivit en favorit
Tid på dygnet: 22.22

9 för tillfället
***
Humör:
Ganska Bra
Smak: Min Karl
Kläder: Jeans och snygg tröja
Bakgrund: Fondväggar
Nagellack: Använder aldrig nagellack
Tid: 22.55
Omgivning: Fjället, en vacker vårvinter-dag
Irritationsobjekt: När toarullen lyser tom av papper

8 första (första alltså...inte nu)
***
Bästa vän:
Micke, Theres
Screen name: ...
Husdjur: Hund....Katt hemma hos Mor & Far
Piercing: Naveln, Öronen
Förälskelse: Länge sedan det nu...
Musik: Köpa vingar för pengarna....(sjöng hellre den än Ekorrn satt i granen)
Bil: Sambos Honda Accord eller min lilla skrutt...
Kyss: ...

7 senaste
***
Cigarett: 
Aldrig
Mat: Lite fil och flingor såhär innan sovdax
Dryck: Varm apelsinsaft ute i skidspåret
Biltur: Hem från Skidspåret
Kyss: Alldeles Nyss
Spelad låt: Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu
TV-program: Inte tittat på tv ikväll....inte hunnit...

6 har du någonsin
***
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Jo
Brutit mot lagen: Nej
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack
***
Kläder:
Stickiga Tröjor och Jeans med HÖG midja
Mat: Bruna bönor...
Musik: När det bara är en massa skrik
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Oärliga, Sura, Falska människor

4 saker
***
Du gjorde igår kväll:
 Åkte skidor
Du kan höra just nu: Micke och Harry busa i tv-rummet
Du inte kan leva utan: Min grabbar och min helt otroligt härliga familj
Du gör när du har tråkigt: Busar med Harry, tränar, slår igång någon komedi på tv.n...

3 personer
***
Du kan berätta allt för:
Micke
Du tycker om: Micke
Du inte gillar: Nämner inga namn
*2 val*
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: image91En otroligt härlig och mysig helg tillsammans med Karln min!image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0