2:a etappen - Berga

Äh...det gick så j*vla bra den första halvan av banan idag....så bommade jag bort allt på 9:e kontrollen =(
Så typiskt...löpningen kan jag inte klaga på, kändes hyffsat, men orienteringen...
Gjort några småbommar lite här och där... men det har mest varit i ringen... Och idag på kortdistansen har det varit väldigt mycket kontroller, så bara i ringen har det varit många att villa bort sig på...
Jaja...ligger långt bak i resultatlistan...men tre dagar till på mig att bättra på placeringarna! =)
Riktigt leds är jag iaf på att jag inte kommit in i orienteringen eftersom att allt annat gått bra! Menmen...allt ska stämma ifall man ska lyckas!

Jaha...nu har jag lovat lillasyster ett parti Yatzy och sedan en egen komponerad Eleonore historia innan sängen tar vid!

Så till Er - God Natt och Sov Gott
På Återseende!

(Föresten - vilket väder dagen bjudit på - HELT UNDERBART - Hell Yeah! - Röd som en kräfta över hela kroppen efter att ha legat och stekt fläsket med babyolja!)  =)

Nej - som sagt! Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska ha en stor eloge som frivilligt orienterar! Det ligger på topp-tre listan av värsta sporterna jag vet, kanske för att jag inte riktigt testat på riktigt. DU får som mission att lära mig : ) Lycka till på fjället. Jag drar till ett annat fjäll i morron, men jag ska gå och inte ha nån karta. Får se om vi hittar fram : ) Kram!

2008-07-23 @ 18:10:09
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0