Borde egentligen sova nu...

Eftersom jag ska upp tidigt imorgonbitt och jobba =(
Ganska mör i kroppen, men bara man kommit upp och är på benen, då går det ganska bra sedan....men just det där att komma upp....uscha och fy säger jag bara!

Jaha.....Ja, idag står min kajak här hemma och glänser! =)

Blev något tjorv med beställningen, så har inte allt på hemmaplan riktigt ännu...förhoppningsvis har jag det efter helgen!
....ÄR SKIT GLAD!!!!
....Men som vanligt så får jag mitt dåliga samvete så fort jag köpt något - spelar ingen roll vad det är...och då gör det sig ju inte bättre när det är något som kostar en ganska stor slant!
Jag vet att jag inte ångrar mig över köpet....SKULLE ÅNGRAT MIG BRA MYCKET MER OM JAG INTE KÖPT DEN!!
Jag måste bara få komma ut i den snarast, så jag får "känna på" min lycka! Förstår ni vilken grej som jag har här hemma nu! VA! Helt sjukt roligt och ja...jag tror inte min Sambo kan förklara med ord vilken min jag hade när jag drog fram den ur plasten.....större leende får man faktiskt leta efter...! Vilken sommar!

Jaha, nej nu har jag fått skryta lite även här! Känns bra *skratt*
Fan vad jag är glad!
Men nu måste jag faktiskt natta, jobb väntar imorgon, nästa dag, och nästa dag...

God Natt på Er & Sov Gott!
Många Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0