Jag Älskar Dig Micke!

 

Min Älskade Karl är helt underbar och kom hem med blommor idag!

Kan tänkas för att han skulle åka bort från mig idag och vara borta min sista helg som ledig - allvaret kommer ju som ikapp en på måndag... =)
Men var inte alls beredd på en bukett med fina röda rosor, och det finaste av allt....det fanns med pioner! Mina absoluta favorit blommor! Luktar gudomligt gör de! 
Detta var verkligen det BÄSTA idag! 

Jag Älskar Dig Micke


 


Till er andra....hoppas ni har haft en bra dag i värmen idag! VILKET väder! Helt otroligt! Ska slänga i en tvätt jag nu, sedan ska jag plocka och dona lite innan jag ordnar med lite godsaker till kaffet, får nämligen snart besök av ingen mindre än K! Trevligt, blir väl lite småprat ända in på småtimmarna....brukar kunna bli det de ggr vi träffats!

Nej....Ni får ha en fortsatt trevlig dag! Njut av kvälls-solen!
KRAMEN


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0