Lite halvdålig på att uppdatera...

Med text...men en bild säger mer än tusen ord säger man ju... så vi kör på det!
Men okej, lite ska jag väl kunna skriva...

Men när vädret är detta...då är man bara mer än gärna ute! Idag har jag hjälpt till med höet. Tror det mesta är klart faktiskt! Det är ju skönt. Sedan har man ju gjort det vanliga tråkiga...Städat...eller plockat ihop här hemma...men tänkte mig att jag skulle göra mer på söndag...har hört att lite sämre väder kommer komma då... hmm...får väl se hur det blir =)

Ikväll blir det antagligen en resa in till Östersund, hälsa på systeryster och allihopa. Får se när man åker hem igen! Riktigt töligt att vara hemma ensam när man inte alls är på humör...min sista helg nu på ett tag och allt...man vill som göra något skoj då istället... Och inte sitta hemma och uggla!                                                                    

Kanske ska lyxa till det med ett biobesök!?....Vore inte helt fel!

Hur mysigt som helst...
Ja...Det blir det alldeles säkert!



Man var ganska otrön när man lade sig igårkväll...fasen..jag kan väl sova själv...men när man är hemma...man är som van att han♥ ligger här brevid en...Hade inte mitt trygga bröst att vila huvudet emot... Äsch...vad man är larvig, han sover hur bra som helst....så det kan nog jag också!

Nehe...nog har jag fått in lite ord iaf...men det känner på i skrivfingret att det börjar ta emot nu... =(
Får bli mer en annan dag!
Imoorron
Kramen på Er

Kommentarer
Postat av: Victoria

Man tackar, de värmer när en mästerfotograf tycker om korten ;)

Ja jag tänkte på det, fast då skulle de ju bli exakt som dina så jag gjorde en egen touch på dom med fyrkantiga hörn, ja tyckte de var ganska fränt med.. :P men de ser ju stilrenare ut som du gör, absolut. Är du hemma än?

hur går de med skaffandet av msn? :D KRAM

2008-07-05 @ 19:26:18
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nej inget nytt objekt, jag är inne på en helt ny kamera emellanåt.. men allt sånt får vänta bra nog länge då jag knappt jobbar nåt och får ut pisslön jämt så jag knappt överlever.

Har du nåt nytt?

Ha, fränt, jag tror vi lyckas pricka in en samma ledig dag på jätelänge för jag är oxå ledig på torsdag =) ses då? isf om du är ledig, planera inget annat då så du har nån tid att passa ;) KRAM

2008-07-05 @ 21:12:34
Postat av: Marie

Ja jag är verkligen super nöjd, med allting!! =) Sängen är alldeles underbar, vilken himla tur vi hade att ni inte använde den =D Kramar

2008-07-06 @ 12:29:19
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Sandra

ville bara säga att du tar otroligt vackra bilder. Vad duktig du är.. =)

Kram sandra

2008-07-06 @ 19:36:51
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0