Måndag!



Laddat upp för jobb! Börjar vid ett idag, Känner mig lite halvt nervös...alltid det när man ska in på nya ställen... =( Men det ordnar Sig väl...Man hoppas att de står ut med några extra frågor från Eleonore!
Precis varit ut på en busrunda med Harry, min illa goknul! Nu har han lagt sig till rätta i sin fotölj och sussar sött!

Vet ni!!! Nu är denna snart hemma hos mig!

FY FANKEN....vad jag blev på gör bra humör när jag fick höra det imorse!
Så jag längtat och suktat efter denna! *skratt*

Snart kommer Jag & Harry åka ut på vattnet och Mysa i MIN KAJAK!!!

Nehe....dags att göra sig iordning för jobbet! Slutar vid nio ikväll =( Men det brukar gå undan!
Harry blir iaf inte ensam länge, Husse kommer snart hem och då blir det väl full rulle här hemma! 
Dom som inte setts på hela helgen!

Ja, Dags att ta tjuren vid hornen.

Tjing Tjong - Vi hörs en annan gång!
=)

Kommentarer
Postat av: Sanna, Spicy & Millie

Hej Eleonore och Harry! :) Harrys syster här, vilken fin blogg du har! kul att se bilder på Harry, Spicy och han är så lika :D du har jätte fina bilder! gillar du också att ta kort? vad har du för en kamera? systemkamera kanske? ;) hoppas att ni har haft en bra dag! kramar från oss

2008-07-07 @ 23:28:51
URL: http://www.nogg.se/spicy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0